ugyfelszolgalat@keri.huGYIK

Gyakran ismételt kérdések

Mik azok az étrend-kiegészítők?

Az étrend-kiegészítők olyan élelmiszerek, amelyek koncentrált formában tartalmaznak tápanyagokat vagy más táplálkozási vagy élettani hatással bíró anyagokat. Az étrend-kiegészítők kis mennyiségben adagolva fogyasztható termékek, amelyek különböző formákban kaphatóak. Ezeknek a termékeknek meg kell felelniük a hatályos uniós szabályozásnak, illetve többet között tájékoztatást kell nyújtaniuk a termékben lévő anyagok ajánlott napi beviteli értékéről, illetve a termékre vonatkozó ajánlott napi fogyasztásról.

Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot.

Forrás: https://europa.eu/youreurope/business/product-requirements/food-labelling/supplements/index_hu.htm

Hol kaphatok további tájékoztatást ezekről a termékekről?

Az általunk forgalmazott termékekről bővebb információ érhető el a termékadatlapon. Amennyiben ezen túlmenő információra is szüksége van, kérjük, forduljon kérdésével ügyfélszolgálatunkhoz.

Az itt forgalmazott termékek Magyarországon elfogadottak?

A Kéri Pharma FS webshopon forgalmazott étrend-kiegészítők mindegyike megfelel az Európai Unió által kiadott szabályozásnak, továbbá az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet számára is bejelentett termékek. Ennek megfelelően termékeink megtalálhatók az OGYÉI listájában, amely az alábbi linken is megtekinthető: https://ogyei.gov.hu/ETREND_LISTA/#

Mit tegyek, ha mellékhatást tapasztalok?

Az étrend-kiegészítők koncentráltan tartalmaznak vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket, illetve esetlegesen egyéb más táplálkozási vagy élettani hatással rendelkező összetevőket. Emiatt alkalmazásuk során esetenként nem kívánatos hatások (mellékhatások) jelentkezhetnek. Amennyiben ilyet tapasztal, kérjük azonnal hagyjon fel a termék fogyasztásával és jelezze számunkra. Ha a nem kívánt hatás nem szűnik meg az étrend-kiegészítő fogyasztásának felhagyásával forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez!

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Természetesen nem szükséges regisztrálni a vásárláshoz, anélkül el elküldheti megrendelését. Azonban a regisztráció nem jár semmilyen kötelezettséggel, viszont kényelmesebb és gyorsabb vásárlási élményt tesz lehetővé a későbbiekben.

Vásárolhatok cégként?

Lehetősége van cégként vásárolni és cég nevére kiállított számlát kérni. Ezt a kosár oldalunkon lesz lehetősége jelezni.

Átvehetem a rendelésemet személyesen?

Személyes átvételre nincs mód, azonban többféle opciót is kínálunk a házhozszállításra vagy csomagpontos, csomagautomatás átvételre.

Hogyan vehetem át a rendelésemet?

A megrendelését átveheti házhozszállítással vagy az Önhöz legközelebb eső csomagponton vagy csomagautomatában. További részletek a Kiszállítás oldalunkon.

Fizethetek online bankkártyával?

Vásárlásának értékét kiegyenlítheti a rendelés leadását következőn online bankkártyás fizetés során, a SimplePay fizetési oldalán keresztül. További részletek a Kiszállítás oldalunkon.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagomat?

Házhozszállítás esetén csomagját legalább kétszer megpróbálják kézbesíteni. A csomagpontra vagy csomagautomatába kért megrendeléseket időszaktól és szolgáltatótól függően változó ideig tárolják, de erről értesítést fog kapni e-mailben a futárszolgálattól. A megadott időn belül át nem vett csomagok visszakerülnek hozzánk, majd ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.